اردوغان مرشد فکری و حامی مالی گروه تروریستی داعش

سه شنبه, اوت 2, 2016 – 06:10
یکی از افسران ارتش ترکیه که قبل از دستگیری ، موفق به فرار شده است با انتشار چند نوار صوتی و نامه‌هایی به خط رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه را متهم به رهبری فکری داعش کرد .
سرهنگ ستاد احمت [ احمد ] قهوه چی فرمانده سابق پادگان دیار بکر می گوید : « نیروهای داعش قبل از شروع جنگ داخلی در سوریه و عراق در پایگاه های سّری ارتش ترکیه در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه آموزش های لازم را دیده بودند و شخص اردوغان بارها به این پایگاه ها آمده و از نزدیک نحوه آموزش و آمادگی تروریست ها را بررسی کرده بود .

 

آموزش نیروهای داعش توسط مربیان آمریکایی شرکت بلک اند واتر آمریکا ( مقاطعه کار پنتاگون ) انجام می شد که با عربستان سعودی قرارداد بسته بودند .
ترکیه و عربستان به اتفاق ، مزدورانی را از سراسر جهان ، بویژه از میان اتباع مسلمان چین ، اوزبکستان ، تاجیکستان ، چچن، اینگوش ، داغستان و حتی مسلمانان خاور دور ( فیلیپین ، تایلند ، اندونزی ، سر یلانکا ، بنگلادش ، کشمیر و ) و مسلمانان حنفی لیبی و سومالی و سایر کشورهای عرب استخدام کرده و از مرزهای ترکیه به داخل سوریه و عراق می فرستادند .
هزینه استخدام مزدوران و آموزش و تسلیح آنها به سلاح های پیشرفته توسط عربستان تامین می شد و کار فروش سلاح را پسران اردوغان به عهده داشتند که از این بابت میلیاردها دلار به جیب زدند !
هم‌چنین به دستور شخص اردوغان در مرزهای ترکیه برای گروه تروریستی داعش بازارچه های مرزی ایجاد شده است و نفت دزدی داعش از چاه های نفتی سوریه و عراق هم توسط شرکتی متعلق به داماد و پسران اردوغان خریداری می‌شد .
احمت[ احمد ] قهوه چی هم مانند سایت افشاگر ویکی لیکس مدعی شده است که ابوبکر البغدادی با وساطت اردوغان از زندان آمریکایی ها آزاد شد و فورا به ترکیه آمد تا تحت تعلیمات اردوغان ، داعش را با همکاری عزت ابراهیم الدوری راه اندازی کند .
احمت [احمد ] قهوه چی ادعا می کند که اردوغان مرشد فکری گروه تروریستی داعش است و قرار بوده داعش پس از پیروزی بر عراق و سوریه اعلام اتحادیه با ترکیه کند و سپس این دو کشور را به زیر پرچم ترکیه درآورد .
در یکی از این نوارها ، اردوغان از رهبر داعش می خواهد تا تروریست های داعش را به کشورهای اروپایی نفوذ دهد و اعضای داعش ضمن ازدواج با دختران اروپایی ، توازن جمعیتی اروپا را به نفع مسلمانان برهم بزنند !
گفته می شود این افسر بلندپایه ترکیه هم اکنون با صدها سند محرمانه که با خود خارج کرده است تحت بازجویی سازمان اطلاعاتی آلمان قرار دارد و اظهارات تند چند روز قبل مرکل علیه ترکیه و شخص اردوغان هم به دلیل آگاهی صدراعظم آلمان از این اسناد بوده است ؟

بخشی از سخنان ویلی ویمّر با عنوان: « هر چیزی که اینجا درجریان است٬ جنایت است »
از : عقاب غلی احمدی
اشاره :
ویلی ویمر ، سی سال نماینده مجلس آلمان ٬ سکرتر در وزارت دفاع آلمان ٬ سخنگوی سیاسی- امنیتی حزب مسیحی دموکرات ، ریاست تمرین جنگ اتمی ناتو درخاک آلمان و رفیق گرمابه وگلستان صدراعظم آلمان بود. این مطلب بخشی از سخنان ویلی ویمر است که از نورا ویدئوی گفت‌وگو با او برداشته است :
نکات مهم مطرح شده توسط ویلی ویمر:
۱ – اسراییل درپشت حرکت اسقلال طلبانه بارزانی باهدف درهم شکستن ایران قرار دارد.با اطمینان کامل ٬استقلال کردستان عراق ترکیه را به سرنوشت یوگوسلاوی دچارخواهد کرد. نیروهای ارتش آلمان در کردستان عراق حضور دارند.استقلال کردستان حکم انفجار یک بمب هیدروژنی را در خاورمیانه خواهد داشت.
۲- چهارسال ونیم پیش عهدنامه ای برای بازپس دادن ارتفاعات جولان به سوریه میان سوریه واسراییل آماده امضاء روی میزقرار داشت که درصورت تحقق به صلح در خاورمیانه منجرمی شد. درهمین هنگام نیروهای ویژه آمریکا و بریتانیا و فرانسه وارد خاک سوریه شده و آتش جنگ داخلی را روشن کردند…
۴- غرب با هزینه کردن پنج تا ده میلیارد دلار در اوکرایین علیه دولت قانونی کودتا به راه انداخت . هدف تفکیک کریمه ازروسیه درمقابل حضور آن کشور در سوریه بود .
من خودم در جریان طرح جنگ متعارف و اتمی با روسیه دست اندر کاربودم. در جریان تمرین‌های جنگی ، نقشه تهاجم جنگ‌زدگان (فراریان جنگی) را ریختیم . آ‌ن هایی که ازافغانستان تا مالی جنگ افروزی می کنند٬به فکر به راه انداختن موج فراریان جنگی هم هستند.
از امکان سرازیرشدن پناهندگان جنگی به اروپا پرسش می‌شود .
پاسخ ویلی ویمر: از دبیرکل ناتو بپرسید . ازفرمانده نظامی ناتو در اروپا واز فرمانده ارتش آمریکا بپرسید ، آن‌ها شمار آوارگان جنگی را می دانند

http://rangin-kaman.net/1395/05/10/41436/

 

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert